Joggal kérdezi bárki, hogy hogyan lehetséges az, hogy egy alapvetően rendőr szakszervezet a személytaxi szolgáltatás szereplőinek is képviseletet biztosít…?
Nos a válasz számunkra egyszerű:
✔️ Nevesített vezetőink, illetve a háttérben ténykedő munkatársaink legtöbbje, a személytaxi-szolgáltatás ellenőrzésében jelentős tapasztalatokat szerezve, azzal a felismeréssel éltek, hogy a piac szereplői sok esetben önhibájukon kívül kerülnek olyan helyzetbe, amihez már külső, szakavatott segítség kell.
✔️ Sajnos tényként kezelhető, hogy a Budapesten szolgálatot teljesítő rendőrök a kevés szabadidejükben másodállást vállalnak, sokan közülük taxiznak…
A Közszolgálati Rendőr Szakszervezet a 2024-es évtől fogva, a közszolgálati jellegéből és a felmerült igények miatt, már nem csak a rendvédelem területén szolgálatot teljesítők érdekképviseletét látja el, hanem Budapesten, a személytaxi szolgáltató piacon tevékenykedők érdekeit is képviseli.
● BUDAPESTI KÖZLEKEDÉSI KÖZPONT (BKK) / DOLGOZÓI ÉRDEKKÉPVISELET
● SZEMÉLYTAXI-SZOLGÁLTATÓK / TAXISOK ÉRDEKKÉPVISELETE
● DISZPÉCSER SZOLGÁLTATÓK / DOLGOZÓI ÉRDEKKÉPVISELET
● KÖZLEKEDÉSI HATÓSÁG / DOLGOZÓI ÉRDEKKÉPVISELET

Szervezetünk 2025-től szervezeti mentorként nyújt segítséget az országos lefedettségű FUTÁROK LIGÁJÁNAK, mely szervezet a magyarországi futárok közösségét hivatott építeni, hogy ezzel megteremthessék egy erős érdekvédelem alapjait.
És megint adódik a kérdés, hogy ehhez mi köze a Közszolgálati Rendőr Szakszervezetnek…?
✔️ Sajnos tényként kezelhető, hogy a Budapesten szolgálatot teljesítő rendőrök a kevés szabadidejükben másodállást vállalnak, sokan közülük futárkodnak…

